Cicus blogja

Cat Museum

2024. augusztus 13. - Anita cicus

webes_rogzites_13-8-2024_18548_www_bing_com.jpegRicsi meghívott egy olyan, helyre, ahol régóta szeretem a cicákat. Tehát a faces megbeszéltek alapján elmentem vele egy olyan interaktív múzeumba, ahol 10 élő cicák társaságával feltöltődhetek. Ez nem egy átlagos múzeum, hanem sokkal több annál, mely egy igazi macska-szentély!

img_20240811_112720_189.jpg

A Cat Museum egy olyan interaktív múzeum, ahol a Vadász utca 22-ben található. Ha valami miatt nem tarthatunk otthon állatot vagy szeretnénk jobban megismerni a különböző macskafajtákat, jó program lehet, hiszen a helyszínen 10 különleges cica várja a simogató kezeket, mind nagyon barátságosan és bújósak. Hiszen a múzeumban mindenek előtt a cicák jólétét tartják szem előtt.

img_20240811_112732_899.jpg

Amikor először hallottam erről a helyszínről, nem tudtam mire számítsak. Azt gondoltam, hogy egy átlagos múzeum lesz, talán néhány festménnyel és információs táblával megtudom miről születtek a macskák.

img_20240811_122935_882.jpg

A barátságos cicák körülöttem játszadoztak és pihentek akkor is, amikor bejártam a kétszintes, galériázott múzeum tereit. A falon lévő információs táblák számos érdekességet nézegettem a macskák világáról.
Olvashattam például az egyiptomi macskakultuszról, a japán szamuráj macskák legendájáról, és a dorombolás pozitív hatásairól is.

img_20240811_113908_254.jpg

img_20240811_122853_584.jpg

A kiállítási tárgyak között szerepel minden, ami macskákkal kapcsolatos. Megcsodálhattam a Macska Mona Lisát, a macskás gyöngy fülbevalóval, és a bekötött fülű Macska Van Gogh-ot is. Az átdolgozásokon túl macska témájú régi festmények és híres plakátok is díszítik a falakat, például a Le Chat Noir fekete macskát ábrázoló piros-sárga plakátja. A vitrinekben láttunk Zsolnay, Herendi és Hollóházi cica porcelán szobrocskákat, cicás tányérokat, sőt még egy különleges cica alakú porcelán kortyolópoharat is. 

img_20240811_123523_432.jpg

A múzeum különlegessége, hogy a cicák simogatásán kívül sok más interaktív élményben is részük lehet.
Belekóstoltam egy tabletes kvízbe, ami nem csak szórakoztató volt, de rengeteg érdekességet is megtudhattam a macskákról. A fotófalaknál vicces cicás kellékek és szelfi állvány segítségével képeket készítettem énrólam. sőt még Ricsivel készült közös fotó. A személyes kedvencem az UV fénnyel megvilágított Vigyor Kandúr volt.

A múzeum felső szintjén kap helyet a workshopra kialakított rész, hiszen a Cat Museum ugyanis élményfestéseket is tartanak - középpontban természetesen a macskákkal. A felső színt másik helyszínén kényelmes ülőhelyek, pihenősarkok vártak, ahol kikapcsolódhattam és persze cicázhattam és még bele is néztem a kedvenc Disney filmet, a  Macskarisztokratákot című filmet. A legérdekesebb az erdei hangaláfestés és csobogó víz alatt relaxáltam egy kis teremben.
img_20240811_113845_870.jpg

A Cat Museum nem csupán egy múzeum, hanem egy olyan hely, ahol a macskák és az emberek egyaránt otthon érezhetik magukat. Az egész látogatás alatt úgy éreztem magam, mintha egy meghívtak volna egy társasjátékklubban teli cicákkal.

Az itt töltött idő olyan üdítően hatott rám, hogy amikor kiléptem a Cat Museumból, szinte úgy éreztem magam, mintha feltöltöttem volna az elmúlt másfél órában. A barátságos és mesés hangulatú múzeum nagyon tetszett. Nem tagadom, Ricsi örömet hozta nekem, így nem okozott nekem csalódást. Elfáradtam és elköszöntem Ricsinek, és persze másnap is találkozhatok vele.Természetesen legközelebb is visszatérek erre a Cat múzeumba.

img_20240811_114920_743.jpg

Mindenkinek ajánlóm!

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4018465839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása