Cicus blogja

A szeretet ajándéka

2023. március 02. - Anita cicus

Barna meghívására mentem el a Camponában,  ahol a Hangmester üzletben dolgozik. Egy-két percet vártam Dávidot és bementünk Barna üzletébe. Az igéret azért szép szó, mivel a megbeszélésünk alapján felvette minket a Nem Adom Fel együttes egyik dalát az Igaz csapat vagyunk c. dalt. Izgultam ugyanis, mert nem tudtam milyen vers sorokat énekeljem. Dávidnak tök ügyesen dalolt, ezért több versszakot kapott, mint én. Nem irigykedtem ugye, de büszke lettem rá.

Félóra alatt kész is voltunk a felvétellel. Barna közölte, hogy NAF kávézó előtt találkozzunk.
A vonatállomásra 13:30 után értünk ki és elmentünk Kelenföldre.A szokásos kedvenc kínait fogyasztotunk. Nagyon jólesett.
Jeleztem Dávidnak, hogy menjünk moziba, mert oda kell érnünk pontos időben.
Régóta terveztem Dávidnak szép és emlékezetes alkalmat. Olyan boldog volt, hogy örömöt okozhattam neki.

20230226_144533.jpg
A moziban az Ikaroszt néztünk, amely a végén szomorú volt a vége. Pedig ez egy 5. osztályos tananyag, mely minden tanulóknak kötelező elolvasni a mitológiát.

Nagyon tetszik nekem az Etele mozi! Olyan a hangulata van, mint a sci-fi világnak. Sőt, túlságosan is! Átmentem a fényeken, és más hangulat fogadott. A mozi kijáratnál nagyon nagynak látszott a fények tere és a kijáratnál ismét felvillanyozódtak a fények. Akárcsak a Rick és Mortyban.
Látványos és hangulatos volt a hely. Nagyon jól éreztem magam. Lehet, hogy máskor is visszatérek ide.

627b900c9408e269688719.jpg

Dáviddal M4-es metróval mentem a Rákoczi tér felé és gyalog mentünk a Nem Adom Fel kávézó felé, ahol klipforgatás várt minket. Újból karácsonyi hangulatot varázsoltak, de éppen más helyszínen. A 2022-es decemberi fellépésünk nagyon szomorú, mert mindenki beteg volt. Ezért januárban bepótolták.
Így tehát ne maradhatott ki ez a videóklip, ami Barna készítette:

20 óra előtt mentem el. A vasárnap nagyszerűen sikerült, Nagyon nagyon elfáradtam.
A lényeg az, hogy meg tudtam nyugtatni és örömet hozni Dávidnak.
Persze tisztában vagyok ezzel, hogy én másokhoz képest egy burokszerűségben élek vele, mégis kitapintok a valóságba. Sokan azt gondolhatják rólam, hogy 35 évesen megmaradtam egy infantilis szintjén, pedig mennyire tudom, hogy ez a világ milyen elkorcsosult lett.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4118062242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása