Cicus blogja

Születésnapi csodák

2022. január 23. - Anita cicus

A 34. születésnapom 2022. január 20-tól kezdődött!
Születéstől számos dolgot kívántam: Plüss figurákat,Barbie babákat,VHS/DVD filmeket, míg nem egy nap a jó istentől reményt kaptam. Mégpedig azért, hogy újabb lehetőséget kapjak ezen az évben. Sajnos javában tart a Covid időszak, de bízom abban, hogy az időszak lassan vége lesz.  

index_2.jpg

Először délelőtt bementem a Köki Terminálba, hogy csináltassanak nekem új frizurát. A recepciós 1 órás várakozásra buzdította engem, de addigra elmentem sétálni. A séta után félreértések történtek, mert addigra 10-20 percekként hívtak engem a recepciósok, de szerencsére tisztázódtak a dolgok. Ugye én kértem a haj mosás-vágás-szárítás komplettet, melyet 5000 Ft körül kell fizetnem érte.

 

272220849_5396112337088585_629108085315399952_n.jpgMajd délben elmentem a Kitsune kávézóba, amely teryakit kértem rizzsel. Helyszínen fogyasztottam, s azonkívül megvettem a nagymamám születésnapi ajándékpénzéből Mondocon jegyet. Öröm volt bennem, mindenképp be akartam menni, hiszen régen jártam itt.Tovább robogtam a Kálvin tér felé, amely délután kezdetét vette a Nem Adom Fel együttes félórás koncertje

 

Kölcsön kenyér visszajár!


Én már sokkal jobban éreztem magam, miután lejárattam szegény Marcsit. Az oka az volt, hogy az Utcazenészek Versenyére szerettem volna menni Egerbe, csak sajnos Marcsi kiakadt ezen. Megpróbáltam magyarázni miért akarnék elmenni, de úgy éreztem, hogy nagyon mérges volt. A lényeg, hogy visszavágtam, amióta megbántott a NAF együttes

Majdnem hasonló szituáció történt Győzikével!

 272426092_5397074940325658_6436942343427089597_n.jpgBocsánatot kértem a félreértésekért. Semmiképpen nem vagyok olyan buta, mint Fekete Tibi-Robi, de annyi a lényeg, hogy megkapta a magáét.
Persze azt is tudom, hogy fáj nekem a teljes igazság. Ezt onnan tudom, hogy Barna dönti el, hogy ki az együttes tagja és ki nem. Szerencse, hogy nem mindenki buta és átlát rajtuk. Minden esetre nem szabad félni tőlük, viszont azért ők is emberből vannak! Úgy élnek, ahogy akarnak. Atípusosként tisztában vagyok a saját értékeimmel és vágyom másra, mint olyan életre ahol van társadalmi megkülönböztetés, ahol nem gáncsolja a másikat. Békében és nyugalomban élni!Az élményem azonban nem befolyásolta a Kálvin téri élményt, mert nagyon jól éreztem magam a többiekkel, bár most is kicsit mintha elszigetelődtem volna akaratom ellenére.

 

272430797_334108451945409_1585714055913635262_n.jpg

Másnap a családommal ünnepeltem meg a születésnapom, amely nagyon jól sikerült. Nagyon szeretem a családi ünnepeket, mert olyan mintha együtt ülnénk és TV-t néznénk. Kedvenc tortámmal, mégpedig a csoki tortával, mely tetején fel volt díszítve fehér marcipánnal. Gondolom a rétegek miatt. A belseje csak a szokások csokis volt.34 éves vagyok, és elmúlt a szülinapom. Ijesztő ennyi idősnek lenni. Az arcomon nem látszik a korom. 
Vannak dolgok, melyeket jobb nem megosztani, hisz nem szeretnék céltábla lenni. 34 éves lettem, így elkezdődik a farsangra való készülődés.Egy dolgot mégis leírok, mert fontosnak tartom, hogy születésnapom reményt és örömet hoz, mint a többi gyerekkorom.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr9816821832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása