Cicus blogja

Decathlon Fittaréna 2017

2017. október 29. - Anita cicus

Otthon tornázni nagyon necces, mikor a családom zaklat! Azért van a hétvége, hogy kitöltsön az ember egész napos programmal. A fitnesznapon elmentem és közel nyolc órán keresztül járkáltam, ami 2 tornán is részt vettem. A szokásos Nagyszínpadon most először léptek közösen a Katus testvérek. Katus Attila és Katus Tamás mozgatta a közönséget. A szokásos Best Body volt délelőtt, amiben Katusék nem kímélték őket. Majd délután Hóbor Niki tartotta alakformáló óráját, ahol Sugár fitnesz térségén voltam ott. Az egyszerűen felépített, jól követhető edzést végeztem, a lehető legtöbb izomcsoportra kiterjedően, változatos gyakorlatokkal és az erősítő, illetve alakformáló hatás fokozása érdekében különböző eszközök segítségével súlyzóval, gumikötéllel, és szalaggal kell mozgatnom az izmaimat. Volt olyan, hogy megtudom csinálni, de volt olyan gyakorlat, amiben nem tudom végrehajtani. Olyan, mint egy matekdolgozat! Nem koreografált óra, de érdemes oda elmenni. A lazítás érdekében elmentem masszírozásra. Nagyon jól esett nekem,hogy a hátamat birizgálják.

A fitnesz minden ágazata körül mindent ki lehetett próbálni, illetve olyan ízeket is lehet belekóstolni, ahol minden eddiginél nagyobb területen találkozhattak az aktív színpadok kínálatával, elsőként vásárolhattak számos sportruházat legújabb kollekciójából, valamint mérhetjük fel testünk egészségügyi és edzettségi állapotát.
A Symában 4600-an voltak részesei egy kifejezetten jó hangulatú, az izomlázat is előcsalogató sportos napnak a BSI szervezésében.

Olyan szemszögből fényképeztem le, ahol megcsodáltam a fitnesz világot.

20171028_094959_1.jpg20171028_122728_1.jpg

20171028_122735_1.jpg

20171028_132736_1.jpg

 

 

 

 

 

 

Délelőtt jelentkeztem a Katusbody játékra, ami a nap végén kisorsoltak bármelyik ajándékot. Nyertem 2 db Vitamin Well italt, és ez nagy dolog számomra. Én büszke vagyok magamra és ez a lényeg, hogy egy büszke ölelést is adtam Attilának! :)

upgrade-hemsida.jpghydrate_ungersk-252x884.jpeg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22792255_1833793149987206_3489118812186072989_o.jpg
Ennek a képnek forrása: Decathlon Magyarország

Továbbra is folytatom a mozgást, és egyelőre abból, amin van. Idővel fejlődni fogok majd!

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr3613113420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása