Cicus blogja

Félreértés

2024. május 06. - Anita cicus

Álljuk egy meg szóra! Tisztában vagyok az internet veszélyeivel, pletykákkal és persze tudom, hogy bárkit elérhet online veszekedés is. 
Ben, aki nagy latin rajongó. Ő szintúgy autizmussal élő, mint én, de hasonlóan érzékenyek vagyunk. A volt barátomnak megvan a maga világa, amelyet megoszt a nagyközönségével. Oda kellett figyelnem arra, hogy mit és hogyan reagál a saját világomon

2 dolog van, ami nagyon zavar a volt barátom problémája:

1, 20 évvel ezelőtti trauma

Én 2 évvel lezártam a legfontosabb korszakot, melyet Juhász Mária és Rab András küldte a Tüskevár iskolába. Én tisztábba voltam az iskola előnyeivel és hátrányaival! De amit meg kellene tanulniuk a diákoktól nem más mint: AZ INTEGRÁCIÓ!

tvorive-dielne-pre-predskolakov-004-300x206.jpg

Nincs egyedül, de azért nekem is voltak az iskolán belül ellenségeim, akikkel szembenéztem azzal a tettel miért bántalmaztak testileg és lelkileg.
Ott van pl: Hoch Miriam. Ő sajnos kihasznált engem, mintha testvére lennék. Egy olyan beképzelt kislány volt, aki nemcsak 1X, de 2X is átvert engem nyugilabdámmal. Anyám otthon kiszúrt velem miatta. Rá kell hogy jöjjek, hogy ez a lány nem barátként adta elő. Nem volt más választásom, minthogy visszavágjak! Méghozzá elárultam a diáktársaimnak miért nem szeretnék vele aludni egy szobába a 4 napos iskolatáborba. A beképzelt vadmacska meghallotta a panaszaimat és lekezelőeb ordibált velem szlovák barátnőjével együtt. Így elváltak útjaink!
Ezen kívül olyan ellenségeim voltak még: Horváth Nikolett,Harasszin Zsolt, Simkulák István, Papp Attila, Patócs Balázs

De amikor a volt barátomnak iskolai problémái akadnak, fontos hogy legyen önálló gondolatai. Ha lehet, akkor ne bántson, mert ez rosszul esik nekem. Ezt még egyszer nem akarok depresszióba lépni a 2009-2012-2015-ös abuzúsom miatt. Fontos hogy egy autizmussal élő fiú/lány erős maradjon! Dávid szerint egy autistának vannak erősségei és gyengeségei! #nemvagyegyedül 

Közölte, hogy megpofozott volna.

Bevallom a tetteimet! Azért is figyelmeztettem a volt barátomat, mert hisztit csapott az iskola ellen. A probléma az, hogy nemcsak 5 tanár kezelte szigorúan, de az ott jelenlévő gyerekek is tettleg bántalmazták őt. Én megértem a szituációt, amiért a Tüskevár megenged magának. Én semmilyen körülmények között nem akartam megbántani Bent, csak a véleményemet írtam, mielőtt eltávoztam az IWIW-ből. 

 
Ben betegsége posztraumás stressz, ami igen szörnyű szorongásos zavar, amely egy pszichológiailag traumatikus esemény után alakul ki. Az emberek körülbelül egyharmadát éri súlyos trauma - vagy lesz szemtanúja ilyesminek - élete során. Ilyen lehet például egy baleset, egy rablás, egy természeti katasztrófa, egy haláleset, egy letartóztatás, egy betörés, egy verekedés vagy valamilyen erőszak. Viszont poszttraumás stressz szindróma csak az érintettek 10-15 százalékánál alakul ki.
A poszttraumás stressz kiváltó oka valamilyen egyszer vagy többször átélt trauma, történjék az gyerekkorban vagy az élet során bármikor. Ok lehet az is, ha a trauma bekövetkezése megterhelő élethelyzetet, krízist eredményez.
A poszttraumás stressznek hajlamosító tényezője lehet az, ha a traumát átélt személynek eleve hiányosak vagy nem megfelelőek a megküzdési képességi (ezt a szaknyelv úgy mondja, hogy gyenge a pszichológiai immunrendszere), hajlamos a pszichiátriai betegségekre. Ugyancsak fokozza a veszélyt a támogató emberi kapcsolatok hiánya, de több pszichiátriai zavar (például a depresszió és a szorongásos zavarok) és személyiségjegy is hajlamosít rá.
A fő tünet az, hogy az érintett nem mutat érdeklődést korábbi tevékenységei iránt, másoktól elidegenedik, magát a traumát pedig állandóan újraéli, újrajátssza, akár emlékei felidézésével, akár álmaiban.

Ezek a következők:
1. Szorongásos panaszok (félelmek, kényszercselekvések, pánikrohamok).
2. Magatartásváltozások (agresszió, antiszociális magatartás, öngyilkossági kísérlet).
3. Kognitív funkciók károsodása, azaz figyelem- és koncentrációzavar, döntésképtelenség és fáradékonyság.
4. A gondolkodás és a beszéd zavarai (körülményeskedő beszéd, asszociációs zavarok).
5. Hangulati- és érzelemzavarok (harag, apátia, ingerlékenység).
6. A munkahelyi és szociális teljesítmény zavarai (csökkent munkateljesítmény, hiányosan betöltött szociális szerep).
7. Személyiségjegyek változása (romló kapcsolatok, közöny mások iránt).
8. Vegetatív testi tünetek (szédülés, verítékezés, alvászavar, diffúz testi panaszok).

 2, Pihenőnapok; események

Korábbi cikkben a majálisról volt szó és persze beszámoltam a Városligetről és Cinkotai majálisról. Én nem azért mentem el a ligetben, hogy beszóljak a politikusoknak! Erről szó sincs! Hanem azért, hogy élményeket gyűjtsek. Az, hogy egy politikus mit beszél a másikkal, csak nevetni tudok. Mint amikor nézem a M1 híradót, teljesen olyan, mint egy kabaré. Pl: Miért pofáznak a parlamentben, a migránsok vándorlása, Dúl a háború Orosz és Ukrán között... stb.

program-calendar-2020-5-1024x768.pngTulajdonképpen tudok magamnak programokat csinálni és úgy osztom a blogomon. Pl: hétköznap délután vagy hétvégén egésznap, hogy milyen események várhatóak. De a színházba szeretnék menni, oda megyek, ha koncertre vagy interjúkra, akkor meg arra megyek. Olyan barátaim vannak, akik ők is sztárokkal együtt készítenek közös képeket. Márión és Katin kívül megismertem Attilát és Editet, akik ők is gyűjtik a celebeket. 

440139974_8218771024822688_6293499455360238003_n.jpg
Én nem leszek a következő Pikács Violetta! Rengeteg hibával rendelkezek, de ezt nem érdemlem, hogy pletykálás érjen, különben súlyos következmények járnak velem szemben! Én persze folytatom a blogozást, és az eseményeimet megosztom itt, mert szükség van erre. Emiatt nem lehet engem okolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr6518397985
süti beállítások módosítása