Cicus blogja

Lebilincselő kalandok

2023. december 28. - Anita cicus

3f8196e816e44c8bbf4b53acc852758d.jpg

Belevágtam életem egyik leghajmeresztőbb kalandjába, de egy biztos, folytatnom kell a küzdelmet és bízzok abban, hogy jól alakulnak majd a dolgok. Ez az év roppant nehéz volt. A szinkronverseny, a Dunakanyar énekverseny, a kórusverseny fellépések és még sorolhatnám tovább. Még csak pár nap 2024-ig, de nagy kalandnak tűnt. Amikor egyszerre egy csomó minden jön össze, akkor le is csapódik sok minden, mint egy vulkáni tüzes hamu.
Egyik nehéz este neteztem az ágyamban, és a facebookon láttam egy hirdetést. Versmondás a Mikulásgyár színpadán. Gondoltam magamban, hogy megpróbálkozok ezzel, mert a jelenlegi állapotomban nagyon szükségem volt erre. Főleg hogy sokszor siklok ki, mintha összeestem volna. E-mail-be jelentkeztem és a Bakáts téren jöttem el erre a helyszínre. Előző négy nap itthon voltam, nem akartam kimozdulni, mivel hosszú szabadságra küldtek.

img_20231218_105718_697.jpg

Korábban indultam el itthonról. Már nagyon érződik a tél és a fagyos hideg. Igyekeznem kell, mert időpontra kell érkeznem! Mikor beléptem a Mikulásgyárba kellemes meglepetésben volt részem, hiszen kedvesen fogadtak engem. Megismerkedtem 4 idős emberrel kedves költőkkel, köztük Molnár Júliával. Még sosem hallottam róla. Júlia sok verseket ír. Megmutatta könyvét, ill. előadta a színpadon.

fb_img_1702976290667.jpg

img_20231218_113241_494.jpg
Kicsit olyan Versmaraton hangulat tárult elém. Persze izgultam is érte, hogy mikor következek. Más világba csöppentem, de ez nem baj.
Júlia nagyon kedves volt, mert nagyon megdicsérte a többiekkel a verseimet. Ilyenkor, amikor nagyon zavarban vagyok, akkor mindig hülyének tűnhetek, ez csak természetes. Nem tudom, hogy ezt miként fejezzem ki.

img_20231218_120028_501.jpg

img_20231218_120925_809.jpg

img_20231218_121630_329.jpg

fb_img_1702976306721.jpg

Egyszerre voltam nagyon boldog és mellette kicsit szomorú is. Miután elköszöntöttem Júliáéktól mentem a 4-6 villamos felé, majd aztán a 4-es metróval. Ami csak 10 perccel érkeztem az Etele moziba és megnéztem egy Disney filmet:

100 éves a Disney: mi mással ünnepelhetnék magukat, mint egy animációs filmmel? A Kívánság meglehetősen súlytalan darab, de egy kis ipari varázslat még nem ártott senkinek. 

Hogyan keletkezett a hullócsillag, ami oly sok Disney-figura kívánságát teljesítette? Rosas varázslatos királyságának lakója Asha, a mindig derűs és éles eszű lány, akinek nagyon fontos a közösség, amiben él. Mikor a szükség órájában az ég felé tekint és kíván egyet, óhajára válaszol egy kozmikus erő - egy határtalan energiával ellátott, eleven kis gömb formájában. Ketten együtt fenyegető ellenségekkel néznek szembe, hogy megmentsék Asha lakóhelyét és bebizonyítsák, hogy egy bátor szívű ember és a csillagok varázsa együttesen csodálatos dolgokra képes.

theory-wish-be-the-movie-that-officially-confirms-every-v0-d1i34vftf3na1.jpg

Egy rajzfilmben bármi lehetséges: bármit megrajzolhatnak, a karakterek pedig bármit kívánhatnak, az valóra válhat. Sok Disney-mese kifejezetten az álmodozásról és az álmok teljesüléséről szól, és ennek obligát fellegvára, a Disneyland pedig megteremti az illúziót, hogy a kívánságok teljesülésének mi is a részesei lehetünk. A Kívánság vizuális stílusa pedig, amely a számítógépes animációba időnként a kézműves, festett stílust integrálja, inkább öszvérnek bizonyul, ám több varázslat, humor és egyediség kellett volna ahhoz, hogy újabb száz év múlva emiatt emlékezzünk a Disney-re.

gfokadg.jpg

Nagyon jól éreztem magam Mikulásgyárba és persze moziban is. Én picit néha zavarban voltam, de ezeket leszámítva nem volt semmi baj. Nagyszerű volt a hangulat. Júlia azt mondta, hogy még nem tudja milyen verses  esemény várható. Szívesen elmennék rá, ha megtartják.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4618285625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása