Cicus blogja

Szabadság, szeretem!

2021. július 14. - Anita cicus

Végre beköszöntött a nyaralás és indulhat az intenzív strand szezon. Mindennap eszembe jutott, hogy visszatérnék a NAF társasághoz, tudom, hogy ez egy nagy kaland. Bár érdekesebb, mégis sok mindent nem lehetett használni ezt az alkalmat, persze itt egyrészt ez a mocskos covid is, ami jócskán belerondít a életembe. Másrészt pedig ott a Nem Adom Fel együttes is. A hónapok óta tartó korlátozások is egyre enyhébbek. Remélem ki tudom használni a lehető legjobb programokat, amely a közösségi oldalon feltesznek.

foepulet.jpg

Vannak dolgok az életemben, amiken változtatnom kell, és csak én tudok a saját „démonjaimmal” megküzdeni. Minden gondnak, problémának megvan a maga könnyebb és nehezebb oldala. Az utóbbiakkal állandóan nehézségeim vannak. Az agárdi nyaralásomtól azonban megváltoztatta a dolgokat. Agárdon könnyen találtam a táborhelyet, mely közel volt a nyaralótól. A társaság jófejek, és remekül éreztem magam. Elég meleg volt sajnos, főleg mikor jöttem, de szerencsére árnyékos helyen voltam. Néhányan punnyadtak voltak a következő program előtt, ami igen meglepő volt számomra, mert olyan eseményekre (akik csak táborozóknak szól a programjuk) nem igazán tudtam részt venni, csak is a koncertekre. 

207520800_4713528455346980_5716248162627082086_n.jpg

Délután a kánikula nem enyhült, de szerencsére a nyaralóból indultam Agarden felé, hogy megnézem a Villon triót, mindeközben megláttam a Barnát a kocsiba, és nekem integetett. Agardenbe ettem rákfarok salátát és csokis-vanília csavart fagyit. A Villon trió koncert fantasztikus volt! Az első koncertjükön A kocsi tetején énekeltek akusztikusan, míg félóra után lementek és kemény rock&roll party-t csaptak le. Nagy kedvenceim közé tartozott mikor tavaly is eljöttem Agárdon. 


Nemrég visszatért az életembe Dávid is. Most új párkapcsolatban él egy másik sérült hölggyel. Ennek én nagyon örülök, és sok sikert és boldogságot kívánok nekik. Nekem megfelel a baráti kapcsolat vele. Jól éreztük magunkat a 2021 NAF táborban, beszélgettünk, jókat játszottunk a a barátaival. Azt mondta, hogy múltkor államvizsgázott és pénteken kapott diplomát Székesfehérváron. Dávid, mivel szereti a rajzfilmeket, a videójátékokat és a társasjátékokat, ezért vele lehetett erről beszélgetni.

 

213825346_10227089672774552_1399353811761918990_n.jpg

Újoncok a táborban

Jött egy új tag közénk, aki mindösszesen 50-60 év közötti kerekesszékes férfi. Nagyon boldog volt, hogy eljöhetett.Jókat beszélgettünk és tetszett nekem a komolysága és a nyitottsága. Bármiről lehet beszélgetni vele. Változó ki jön el és ki nem. Nagyon örülök annak, hogy újból lehetek a Nem Adom Fel csapattal, ahol jól érezhetem magam.

A Nem Adom Fel táborban megismerkedtem egy olyan autista sráccal, aki majdnem olyan súlyos, mint az osztálytársam, ugyanolyan furcsa, ismétlődő hangokat, mozgásformákat mutat. Mintha Ricsoszéktól tanulta volna. Az autista fiút a családjával láttam a Bókay kertben, majd jóval később csatlakozott a Nem adom Fel alapítványban. Jól tette az autista fiú szülei, hogy beprotezsálta az alapítványba, hogy ne zárkózzon otthon, hiszen jól élményekkel térjen haza.

Hálás vagyok azért, hogy ilyen szuper nyaralással vettem részt! Nekem óriási élmény volt azt látnom, hogy megint olyan a hangulata volt a táboroknak, ahogy tavaly zajlott. Úgy érzem, hogy elindult valami az életemben, amely hosszútávon sikert hoz nekem és talán meg tudom végre kapni mindazt, amit szeretnék. Normálisan élni olyan szeretettel, amelyet sosem adom fel.

213182970_4723889457644213_1908427336609708386_n.jpg

“Te eljátszod, hogy ellenem,

Én eljátszom, hogy ellened,

de ha igazán kellek, a jóban, a bajban ott leszek Veled!”

Kiss Barna

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5516625448

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása