Cicus blogja

Kövi Szabolcs meditációs koncert a Csodák palotájában

2020. február 21. - Anita cicus

ujudvar2.jpg101334.jpg

 

 

 

 

 

 

A Csodák palota új helyszíne az Új udvar bevásárlóközpont, ahol Bécsi út 38-40-es szám alatt található. Ugyan ismertem Óbudát, de kevés emlékem volt róla, mikor Kincsesházba jártam. Látszik, hogy külvárosban voltam. 20. század eleji házak voltak arrafelé is, illetve a 17-es és 41-es villamossal közlekedtem. Gyorsaság szempontjából is megérné. Szóval a Nem Adom Fel alapítvány meghívott engem és pár dolgozót Kövi Szabolcs meditációs zene műsorára. Nagyon hangulatos látvány tárult elém.

20200220_180439.jpg

Pataki Áron és párja voltak az est házigazdái.

 

Nagyon jó képeket csináltam az előadás közben. A koncert másfél órás volt és remekül éreztem magam!

 20200220_181415.jpg20200220_172311.jpg

20200220_172141.jpg

Kövi Szabolcs meditációs zenész.
Fuvolán, pánsípon, és furulyákon játszik, de zeneszerzéssel is foglalkozik, maga készíti meditatív és relaxációs hangulatú lemezeit. Hallgatói 25 év alatt számos visszajelzést adtak, így állíthatja, hogy a lemezek alkalmasak meditáció, relaxáció közben, zeneterápiás célú használatra, lehet velük gyerekeket és felnőtteket altatni, nyugtatni, alkalmas háttérzeneként alkotótevékenységhez, tanuláshoz, jógához, lazító gyakorlatokhoz. Masszőrök használják munka közben, wellness létesítményekben, szaunákban, kozmetikában, szépségszalonokban hallható meditatív, relaxáló aláfestő zeneként.

 

Éreztem azt az újdonságérzetet, amelyet számos hangulatot varázsolt a közönségnek. Ezúttal is más hangulatban idézet elő. Mintha valami időutazáson vennék részt. Elhangzott szomorú, és mellette vidámabb, pörgősebb zene.
Nagyon élveztem, mert óriási hatással volt rám. Sokszor elérzékenyülök erre a dalra, mert számos dolgot hoz a felszínre. Nagyon emlékeztetett arra az időszakra, amikor még az iskolákba jártam és fontosabb volt az OKJ. Épp 10 éve már annak, hogy szembenézzek az informatikával. Maga az óra olyan volt, mint a felelet, amikor tanár előtt el kellett elmondanom mit tudok e az adott tananyagokból, és eszembe jutott az is, mennyit foglalkozok az iskoláztatással. Ez az idő már elmúlt, én már csak emlékezek rá. Az egész előadást régi emlékeket juttatott eszembe.

87178989_2873444182714389_3588429443342794752_o.jpgRólam és a többiekről készítették

 

Utólag belegondolva óriási dolog történt velem, elvégre a relaxáció volt a lényeg, mert ez megnyugtat, mint a jazz, és hamar lenyugszom tőle. Azért mert szintén beteljesülésbe estem. Meg azok számok közben pont a lenyugváshoz illetek a hangulatba. Csak azok érthetik meg, akiknek vannak érzéseik.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr1615485570

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása