Cicus blogja

Interjú Anita Cicussal

2019. szeptember 04. - Anita cicus

A Nem Adom Fel tábor utolsó napja előtt megkérdezte Barna beszélnék e a Mi újság! másnapi újságban. Beleegyeztem, és úgy volt, hogy ebédszünet után készítjük el az interjút. Szokásomhoz híven kissé ideges voltam, így élesben ment a dolog! Egyetlen cikk erejéig kiengedtem magam, hogy ne legyek nyugtalan, és miután végeztünk kicsit kimerültem. Fontosnak tartottam, hogy az ország közelebbről is megismerjen engem, a történetem és hogy megmutassam, hogy egy fogyatékkal élő emberből is ki lehet hozni a maximumot, ha erőt adunk nekik!

Minden  érintettnek üzenem:

NE ADJÁTOK FEL! EZ BIZTOS, HOGY MEGOLDÓDIK! NE AGGÓDJATOK! NEM FOGTOK ELVESZÍTENI AZ ÁLMAITOKAT! NE HAGYJÁTOK MAGATOKAT!

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5115039844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása