Cicus blogja

FILMAJÁNLÓ: Aladdin /Superfantagenio/

2019. március 06. - Anita cicus

Mikor 3 éves lehettem, akkor gyerekkorom egyik nagy kedvence kultuszfilmét találtam magam. A szüleim hiába próbálkoztak Vukkal vagy Süsüvel, a fejemet ráztam. A VHS-ek keresésekből csakis olyan filmet találtam meg, ami számomra élményt nyújthat nekem és rajonghatók egy bunyózó színészért.
Az elmúlt évek után sikerült beszereznem 2000 rugóért dvd-n. Gondoltam magamban akkor már megnézem.
A film sztoriját olvasva nagyon ismerem, hogy Bud Spencer, mint Dzsin annyi év után teljesít megannyi kívánságot egy nehézsorsú fiúnak, hogy büszkén kijelentem, hogy ez egy mainak mondható gyerekmese. 

Cselekmény:

bloopers2094.jpg

Az Aladdin, egy 96 perces film, amely egy fiatal 14 éves kamasz-fiúról szól ,akit Al Haddinnak hívják. Egy ócskásnál dolgozik iskola előtt és után, hogy segítsen özvegyen maradt édesanyjának. Egy napon egy régi lámpást tisztogat, mikor egyszer csak kiszabadul a lámpa szelleme, aki kiszabadításáért cserébe felajánlja örökös hűségét és szolgálatait a fiúnak. Ettől a perctől kezdve a fiú minden kívánsága teljesül, ám mégis akad egy kis probléma. A szellem éjszakára elveszíti erejét, és a családot ekkor számtalan veszély fenyegeti. Óvakodniuk kell úgy az alvilági bandavezértől, mint a rendőrfőnöktől, hiszen mindenkinek szemet szúr, hogy a kamasz srác piros sportautóval, sőt néha varázsszőnyeggel jár.

A filmre csillagos 5-t  adok, mert gyerekkorom első Bud Spencer filmjébe nagy rajongója lettem. Nagyon jól el van találva a történet, a szereplők, de teljesen más, mint a Disney és az anime változata. Számos hasonlóság van, de sokkal jobb a Bud Spencer filmje. A magyar szinkronban az 1. változatot Bujtor István, még a 2.-ban: Kránitz Lajos. 

 


A film főcímdalát Fabio Frizi énekeli

 

Aladdin magyar DVD kiadás

big_0007567714.jpg

big_0007567701.jpg

1986-ban készült el a film, amelyhez az 1. magyar szinkron 1988-ban és a 2. magyar szinkron 1998-ban szinkronizáltak. 

big_0007567702.jpg

A filmet mindenkinek ajánlom, főleg azoknak, akik szerették a Bud Spencer-Terence Hill filmeket és szívesen nosztalgiáznak egyet.Én ajánlom azoknak, akik szeretik a vígjátékokat, mert meg lehet szakadni a nevetéstől.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr7114672291

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása