Cicus blogja

Decathlon Blogíró - Olvasó Sportos Találkozó!

2017. augusztus 05. - Anita cicus
Sport tanácsadással, egészségfelméréssel és számtalan sportprogrammal készültek Velencén!
20170624_104418-400x211.jpg














Blogíró találkozó a Velence korzón


Ha már az imént szóba került a nyár,  azokat invitáltak meg, akik regisztráltak a Decathon honlapján a Június 24.-én megrendezendő Blogíró-Olvasó találkozóra, a  Velence Korzóra

A DÉLUTÁN SORÁN TÖBBSZÖRI EDZÉS ALKALMAKKAL KIPRÓBÁLHATTÁK:
- 3 km, 5 km és 10km futás a Velencei tó partján
- 30 perces aerobik óra a Velence Korzón
- 30 perces rúdfitnesz óra a Velence Korzón
- kutyás frizbi a Velencei tó partján
- sportlövészet a Velencei tó partján
- 30 perces úszás edzés a Velencei tóban
- sziklamászása: mászófal a Velence Korzón

Mivel Pestről nehéz átvonatoznom Velencére, így számomra nagyon nagy felejthetetlen tapasztalatot kaptam a sportos blogíróktól délelőtt.  Hiszen nekem érdekelt a futás és a túra. Ilyen fülledt melegben nem számítottam volna rá, hogy eljöjjek erre a Decathlon-s sportnapra, de kutya legyek, hogy itt a Velence parton sokan jöttek el strandolni ebben a 40°C-s hőségben!  :)
Itt az idő futni! Már délután startra kész voltam, hiszen 3 blogos emberrel futottam a Velencefürdő felé. Kocogássál tudtam futni, de senkinek sem érdekli hogy futok, csak mozgás és a napfény! Majd onnan vissza a Velence parton. Majd kifulladtam, ezért az sok gyalogosok és az autók miatt abba kell hagynom a futi-futit. Száz szónak is egy a vége vissza mentem a korzóra tornázni. De amit én utálok a gyakorlatokból: A FEKVŐ GYAKORLATOK!!!! :O
Azok a sok tricepsz emelések, a lábemelések, a gerincfelülések, azok mint borzasztóak számomra.
Nos ennyi volt mára! Remélem lesz még olyan rendezvény, ami Velencei tó körül tartogat.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4512717324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása