Cicus blogja

Születésnapi gondolataim

2024. január 21. - Anita cicus

419717218_1579496949474041_5961826715381332929_n.jpg

Minden évben várom azt a napot, amikor megünnepelhetem a 36. születésnapomat. Hálás vagyok az Istennek, hogy betöltöttem a középkorúságomat. Persze oda kell figyelnem arra, hogy a sors mit hoz elő. Ha jobban belegondolok, én fiatal vagyok még ehhez, de sok minden vár még rám.

Megkérdeztem magamtól azt, hogy mi volt a tanulság?! Két dolgot megegyeztem: Az egyik, ha valaki mer a képembe zaklatni szexuálisan, azonnal kérjek segítséget! Az ilyen férfiak normális emberből válhatnak perverz állattá! A Nem Adom Fel alapítvány igenis jól tette, hogy kitiltották az illetőt, amiért jól későn véglegesen szakítottam. Ez még egyszer nem fordulhat elő!
A kórus tisztábban van ezzel a helyzettel, így bezárt ajtóval, de megbeszélt alapján fogadja be azokat, akik ősszinték. Bevallom én is nagyon félek, de megbízom Ágiban, kiket fogad be és ki az, akit búcsút mondhat a NAF-tól. Most békésen, de örömteli hangulatban készülünk a következő fellépéseken.

409839114_7576082815752571_4077646094435191224_n.jpg


A másik, pedig a részvétel! Tisztában vagyok a játékokkal, versenyekkel, de erősnek kell lennem, hogy más is örüljön. Ugyan soha nem nyertem a fandub versenyen vagy az énekversenyeken, pedig mennyire vágyok erre a pillanatra, hogy nekem is legyen egy oklevelem, egy ajándékcsomagom és egy gyönyörű kupám. Az autistának lehetne annyi esélyei, de az egészségesek magasról leszarják. Így tehát nehezíti az életem.
Tavaly a Mondoconon több megjegyzéseket kaptam Timiéktől hogy ezt, azt, amazt kellene fejlődnöm a szinkronból. Én hiába megdolgoznék az álmaimért, minden egyes kudarc óriási lelki törést okoz számomra, mert tudom, hogy kevés esélyem van az autizmusom miatt. Az elmúlt évek során elvesztettem a reményeimet, mert tudom milyen a mai világ. 


Nem érdekel, hogy ki mit gondol! Számos emberi kudarcot szenvedtem el. Nemcsak a Kincsesházban, de a Tüskevár iskolában, ill. máshol is. Anyám azt mondta, hogy milyen sok értékkel rendelkezek, és sokoldalú tehetség vagyok.

A születésnapom egy óriási élményt hozott. Telefonált a nagymamám és apám keresztanyja is, de persze sokan írtak facen is.  És kívántak nekem nagyon sok szeretettel születésnapomra, erőben-egészségben.
Anyám délelőtt brassóit készített vacsorára, azután én nekiláttam a kukorica leves és a sült krumpli készítéséhez.

img_20240120_173256_233.jpg

Legkésőbb 4 órakor voltam kész, tehát jó munkát végeztem a születésnapi főzésben. 1 óra múlva felküldtek engem és kaptam tőlük egy 164 cm-s televíziót és  3XL-s Hinata Hyūga cosplay-t. Úgy érzem, hogy szűk nekem a jelmezem, ezért elhatároztam, hogy idén elkezdem a mozgást.  

webes_rogzites_21-1-2024_10326_www_bing_com.jpeg

Sokszor megjutalmazom magam rajzfilm nézéssel. Ezzel is ünneplem meg azt, hogy 36. éve megszülettem. Most Wally Gator egyik részét néztem meg, amiben Mr.Twiddles születésnapi tortával ünnepli meg Wallyt.  Ezzel a videóval kifejezem a sokszínűségem ezen a születésnapomon.

https://www.dailymotion.com/video/x8g09kb

Jobban kell figyelnem arra, hogy ne kerüljenek veszélybe.Óvatosabban kell élnem, ennyi az egész. Reménykedek abban, hogy csupa jó dolgok várnak rám a közeljövőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr318307059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása