Cicus blogja

Egy kapcsolat vége

2023. október 11. - Anita cicus

sick_ass_motherfucker.png

Véget ért az a kapcsolat, amely temérdek hazugságokkal,átverésekkel és szexuális zaklatásokkal mentem keresztül. A kapcsolat olyan szakaszát ismerhettem meg, amelyet mások tudták. Félelem, harag, és undor! 
Az édesanyám nagyon sokszor megmagyarázta azt, hogy miért kell így fejeződnie, és miért kérte meg, hogy tiltsam ki őt. Akár szerelemben akár barátságban.
Önbizalmat, bátorító szavakat kaptam tőle, így neki köszönhetően, nem lehet erre számítani. Az hogy Dávid miért nem akar leszokni a szexualitásról, arra nincs válasz! 

67490078_2753313418029559_3977069806913323008_n.jpgMúlthéten a kórusórán bejöttem. A többiek a színpad előtt voltak, Dávid viszont várt engem a fogasok alatt. Pont beértem időben, ezért odajött átölelni engem, pedig a többiekhez akartam menni. Megkérdezte tőlem, hogy feloldjam e a Facebook és az XBOX felületet.  Én határozottan ellentmondtam!
Erre fogta magát,és ráncigálva rabolta engem. Mintha bűnt követettem volna. Féltem erre a szituációra, hogy Dávidból egy arrogáns suttyóvá változott, aki elkezdett mocskolni, miért tettem azt, amiért a szüleim kérdtek meg. Ági és Juci azonnal cselekedni kezdtek. Dávid erre megfenyegette Ágit!
-Anita visszajöhet a kórusba, ha az összes online felületet fel nem oldja.
Ági megkérte Jucit, hogy hívja ki a rendőröket. Dávid ezt nem engedte. Elvette Juci telefonját és ripityára törte össze. Ez a telefon legalább 160.000 ft.-ba került.
Ezt a indulatot és az erőszakot nem bírtam elviselni, és hatalmasat ordítottam, mint Ben a Tüskevár iskola ellen.
Időben jött Makka, és meghallotta a segítségemet. Azonnal rákiáltott engem, hogy hazamegyünk. Dávid elengedte a kezem, így elmenekültem a fiútól. Úgy éreztem, hogy veszélybe forog az életem, ezért nem tudom mi lesz velem ezután.
Erre nem akarom mit mondani a fiúra, csak azt amit a többiek érezték iránta. Csalódást! 
Dáviddal sajnos nagyon megromlott a kapcsolatom, mely nem tud megváltozni átlagos emberré! Egy igazi sorstárs volt, akit most elvesztettem! Olyan stílust engedett meg magának, aki saját magát védte meg. Ezt nem tűröm el senkitől! Az autizmusomat elfogadta, de nehezen kezelte a helyzetet. Erős vagyok szerencsére, de sajnos akadnak hullámzó időszakok amikor vihar tör ki bennem. 
314335_1320170090901_400_300.jpg

Az ilyen helyzetek úgy jöttek le nekem, mintha agyon ütnének, de lehet, hogy Dávid tényleg ,,csapdát" tervezte a kórusnak és nekem is. Nekem ebből elég volt a 18+ parancsokból. Nyomást érzek a fejemben és ez rossz. Tudom, hogy Dávid aspergeres, épp úgy, mint Ben. De nekem feltűnt, hogy nincs fejlesztve és nem kapott eddig ilyenfajta kezelést. Ha valaki így ítélkezik felettem, ne akarjon velem lenni. Akár virtuálisan, akár személyesen. Ismerjen meg és meglátja, hogy milyen vagyok! Elegem van az egészből! 
És mivel mindketten autisták vagyunk így érthető hogy megesett ez a probléma. 
A Dáviddal történt eset komoly lecke volt a számomra. Nagyon oda kell figyelnem arra, hogy kiket karolok fel.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr8418232799

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása