Cicus blogja

Nekem a Balaton a Riviéra

2023. július 27. - Anita cicus

362629832_7112845195415282_7510235810529806979_n.jpg

Múltkor programtervem alapján mentem Fonyódra, ahol a 7 éves Mex rádió élőbe közvetítette a Panoráma strandon. Jó döntés volt számomra, bár az elején akadtak bajok a hazafelé vezető úton. Méghozzá a vonatjegyekkel, amelyek viszont szerencsésen megoldódtam. 
Vasárnap reggel 7:35-kor indult az Intercity a Déli pályaudvartól és 9:40 körül érkeztem Fonyódra. Eltévedtem kissé, de nem volt vészes, mert akadtak olyanok, akik ott laknak vagy nyaralnak.

img_20230723_170143_379.jpg

Sokan voltak a strandon. Egyetlen dolog zavart, hogy az értékmegőrző applikációval lehetséges betenni a cuccokat. Ingyenes a mosdó. Nagyon jót fürödtem a Balaton vízében, ami nekem jót tett nekem. Olyan volt a part, mint a Velencei-tónál. A víz egyáltalán nem mély, térdig ért. Csodálatos érzés volt elmerülni, lubickolni a hűs vízben. Feltöltődtem, kikapcsolódtam.

img_20230723_122811_879.jpg

Ebédre finom, pizzát ettem, mellé csavaros fagyit. Az zavart, hogy sokat kellett várni a kajára. Leginkább a pizzára. Nem volt drága! Ásványvizet és kávét külön vettem a vonaton, az étkezde vagonon hazafelé.

img_20230723_130401_706.jpg

Mindeközben a Mex rádió olyan sztárvendégeket hívtak meg, mint Betty Love, Dorogi Gabriella és Redenczki Marcsi. Délután színes programot várták a látogatókat, rengeteg nyereményekkel, és egésznap csak zene és buli. 

17:35-es vonattal indultam vissza Budapestre. Régi típusú vonattal tértem vissza, és Kelenföldnél szálltam le és tovább utaztam Kőbánya-Kispest felé, hogy pihenéssel zárjam a napot. Nagyszerűen éreztem magam! 

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr10018180449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása