Cicus blogja

Jöjjön, aminek jönnie kell

2023. április 03. - Anita cicus

Végre meggyógyultam, így elmúlt a szörnyű megfázás! A kórus alkalmak során ismét sok minden történt velem. Kezdjük azzal, hogy megfeledkeztem a dalról, mely Áginak megígértem. Szerencsére nem volt baj, mert úgy is gyakorolnom kell minden héten. Ismét a gyülekezetben voltunk, mégis nagyon szeretek ide járni. Sokkal inkább az zavart, picit, mintha kevesebben lennénk. Ági szívét, lelkét kiteszi, hogy minden rendben legyen a szólamokkal és maga a dallamokkal. Ez természetes, mert kudarc ért az életem során és mindig eszembe jut a tavalyi mondocon szinkronverseny válogatás. Annyira bennem van a teljesítési kényszer, hogy még az alvás sem megy jól. Tanulgatom a Tarzant, de sajnos folyton elfelejtem. Remélem, hogy összeáll majd bennem a kép.

Én nem voltam megelégedve magammal. Ági észrevette, hogy feszengek. Kicsit úgy érzem magam mostanában, mintha irodalmi órákon lennék,hallgatva a szigorú osztályfőnök kiabálásait. De legalább ki tudom próbálni milyen érzés énekelni úgy, hogy azokat hangsúlyosan mondjam el. Van egy igazán nehézkes dal, Az élet az úr című dal az Oroszlánkirály c. Disney filmből. Ez sokkal mélyebb és nehéz szövege van, mint ahogy a Tarzanné.

 screenshot_2023-04-03_at_17-48-07_video_google_fotok.png

Ági és a többiek is mondták, hogy nincs tétje ennek, hisz ezt az előadást önmagunknak csinálják és fontos, hogy jól érezzük magunkat. Igaza van. Ági később azt mondta nekem, hogy nagy értéket lát bennem, de a félelmeim hátráltatnak. Persze nem azonnal jöttem rá erre, csak később mikor elkezdtem gondolkodni. Áginak a segítő szavai hatalmas erőt adtak nekem. Igenis, képes vagyok sok mindenre, és jobban kellene értékelnem magam, felébrednem végre és nem idegeskedni. Csakis nálam van a megoldás kulcsa. Folyamatosan gondoltam Nikol bátorító szavaira. Nem szabad félnem! Élnem kell boldogan, ahogy jólesik, de figyelnem kell! Mosolyogtam egyet és megdicsértem magam, hogy értékes ember vagyok. Valahogy le kell győznöm a többi belső korlátom. Olyan ez, mint egy dolgozat, amelyből pontos eredményeket kell leírnom. Azt tudom, hogy az évekkel ezelőtti Cicushoz képest teljesen más vagyok. Ez a kórus csoport ideális arra, hogy még bátrabb lehessek. Egészen jól teljesítettem mikor egy dal alapján sokat kell tanulnom a szöveget.

20230331_200244.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr8018085688

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása