Cicus blogja

Év végi összefoglaló

2019. december 30. - Anita cicus

Tanulságos volt az idei esztendő és kiemelném a jó, illetve a rossz eseményeket.
Jövőre 32 éves leszek, bár közel leszek azon a szinten, amin változtatnom kell a sorson. Komoly, de néha gyerekes is vagyok. Még akkor is, ha hülyéskedek, és buta játékokat játszok néha. Nem lehet mindig csak komoly lenni. Kell a változatosság! De vannak pillanatok, amikor kiborulok és sajnos egy spirálba kerülve elszabadul a pokol. Néha csúnyákat mondok a másikra, de nem olyan durvákat, amelyeket a másik szokott. Csak egyszer fordult elő anno. Tudom, hogy értékes vagyok és ezt senki sem veheti el tőlem. Sem egy névtelen troll, sem pedig egy bunkó és erőszakos személy. Az ő véleményük nem számít! Tudom, hogy jó ember vagyok, viszont senkinek sem ártok az állapotaim miatt. Ez betegségi örökség. 

2019. JANUÁR
· Betöltöttem a 31. életévemet egy rendkívüli NAF partyval ünnepelték a Nagyi palacsintázóban.

2019. FEBRUÁR
· A Roll Natural csoporttal meglátogattam a Szépművészeti múzeumba, ahol az ókori Egyiptomtól egészen a Rómáig tartott a kiálítás.

2019. MÁRCIUS
· Elbocsájtottak engem a Symából. Részletezni nem árulok bizonyos okok miatt!
. Megalkottam a Nőnapi táblát.

2019. ÁPRILIS
· Húsvét előtt barangoltam Velencén és Pesten.

2019. MÁJUS
· 1. alkalommal megrendezték a rántott hús fesztivált.
. Meglátogattam a Örs Vezér téri járműjavítón, ahol a közlekedési kultúranapját ünneplik.
. Kicsit megkésve a Roll Natural 2. születésnapját ünnepelték Margitszigeten.

2019. JÚNIUS
· Részt vettem kórustagként az 1000 fős kórusban az Ez az a Nap eseményen.
. Mozogtam nagy melegben a Fitbalance gasztrofesztiválon.
. Meglátogattam a Földalatti vasúti múzeumba.

2019. JÚLIUS
· Tesómmal kipróbáltam a mályvacukrot a tábortűz előtt.

2019. AUGUSZTUS
· Megvettem a nintendo classic mini konzolt.
· Újból részt vettem a Nem Adom Fel táborban. A téma: Fesztivál

2019. SZEPTEMBER
· Semmi nem volt érdekes!

2019. OKTÓBER
· Részt vettem Nick Vujicic előadáson a Budapest sportarénában.
. Elhunyt a főnököm, ahol a munkahelyemen dolgozott.

2019. NOVEMBER
· Egy nagyon kellemetlen incidens történt, ami kihatott a Sláger Fm-el szemben, emiatt rosszul esett nekem.

2019. DECEMBER
· Az év vége előtt sikeresen felléptem a kórussal az alábbi fellépéseken:
-Jobb velünk a világ
-Diótörő fesztivál
-Noa énekstúdió
· Karácsonyi ebéddel töltöttem a Kakas étteremben

Az autizmus abból a szempontból balszerencse, hogy akik így jönnek a világra, nem minden esetben kapják meg az elfogadást. És ez olyan hatással van az érintettre, hogy szörnyű lelki fájdalmat él meg. Mi autizmussal és epilepsziával élők érzékenyebbek vagyunk az átlagoshoz képest. Nehezebben viselünk el egy bezárkózást, és az elutasításokat is mi kapjuk meg. Az auti/episeknek jó oldala az, hogy sok mindenben vagyunk jók, sőt elsők! Minden érintett rendelkezik valamilyen speciális tehetséggel. Nálam az éneklés, és a furulyázás ami nagyon jól megy, hisz rengeteg olyan sikereket érek meg, amelyet talán más nem venne észre! Ebbe az országba kik kellenek? „ügyintézők”. Aki zenész, vagy esetleg azt akarja csinálni? Az állam inkább rengeteg pénzzel támogatná és nem a milliókat kereső zenekarokat, akik színpadról-színpadra viszik fellépni. Mi sérültek nem vagyunk feleslegesek. Az ilyen lenézők csak szánalmas és boldogtalan embernek nem nevezhető alakok, akik kóbor kutyákhoz hasonlíthatók! Igen, nem vagyok erre büszke! Már rég tudom, hogy értékes ember vagyok és hogy milyen a társadalom, amelyben élek. Meg kell állapítsam azt, hogy sajnos egyre elutasítóbb és gyűlölettől áztatott. Főleg ez a Nem Adom Fel együttes volt a legdurvább, amikor kiközösítettek. Hogy tehette ez a sérült zenekar, hogy beleszóljon az álmaimba? A társadalomnak kényelmesebb mindig másokat okolni, hibáztatni, de azt, hogy összefogni a rendszer ellen, arra képtelenek.  A másik dolog még ami beteggé tette a társadalmat az a sok politikai ígérgetés, melyekből az embereknek elege lett és elveszett a rég befektetett bizalom is. Ezek után milyen változásra lehet számítani?
Remélem jövőre is hasonlóan sok újdonság jelenik meg. Mit hoz 2020? Nem tudom előre, viszont érzem, hogy az is eléggé tartalmas lesz. Talán az újesztendő sokkal jobban alakul, mint az idei.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr9015371702

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása