Cicus blogja

Év végi összefoglaló

2018. december 30. - Anita cicus

Nagyon tartalmas volt az idei 2018-as esztendő és kiemelném a jó, illetve a rossz eseményeket. Persze nem fogok mindent leírni, mert személyes dolgokat nem adok ki.

 

2018. JANUÁR:

-Lassan már 1 éve kezdtem a regény írással!
-Csalódtam a Sláger Fm-re
-Betöltődtem a 30. életévemet
-Elindítottam a Cicus Vlog sorozatot

 

2018. FEBRUÁR:

-A Nem Adom kávézó betöltötte a 2. életévét, ám nekem nem jutott szerepem! Sajnos!
-A Nem Adom kávézó farsangi bulin Meg Griffin-nek öltöztem be, így mindenki jól érezte magát.
-Elmentem a Vigyázó Sándor művelődési házban, ahol rengeteg dobokat lehet kipróbálni.

 

2018. MÁRCIUS:

- 2X is elmentem a Hungexpoba, ami nagyon tetszett.
- A Lurdy házban két helyszínen voltam, melynek egyik legboldogabb napom volt az életemben
- Részt vettem az epilepszia találkozón

 

2018. ÁPRILIS:

-Utoljára vettem részt az autizmus sétán!
-Lefutottam 2,8-km-t a Margitszigeten, mely a Vivicitta futómaratonon vettem részt.
-Megnéztem az Alle divatbemutatót, mely különlegesnek találtam

 

2018. MÁJUS:

-Yukata bemutatót tartottak a Kitsune kávézóba
-Az Akváriumba tartottak a Hangszert a kézbe című projekt programot a gyerekek számára.
-Május végén mozogni voltam és fellépésre mentem, amely igen mozgalmas napom volt.

 

2018. JÚNIUS:

-Normcore - akadálymentes divat kiállítást tartottak az Alle bevásárlóközpontba
-Hatalmas sikert aratott a Never Give Up kórus klub
-Motorcsónakkal utaztam Dunán

 

2018. JÚLIUS:

-Nagyon aranyos kutyák versenyeztek a Dürer kertbe, holott csak néző voltam
-A Szélrózsa táborban nyaraltam, mely Bükön rendeztek. Legközelebb 2 év múlva szerveznek újra, de máshelyen

 

2018. AUGUSZTUS:

-Idén először elmentem a Villon táborba, amely Kiss Barna szervezi
-Megnyitottam a saját Fotótáramat
-Hol napos, hol esős időben mentem el az utcabálokra

 

2018. SZEPTEMBER:

-1 éves a Cicus blogja
-Részt vettem a Böjte Csaba által délelőtti Nem Adom Fel koncerten
-A Retro rádióban megnyertem a BUDAPESTI KLASSZIKUS FILM MARATON jegyet:
A jó tündér, Filmvilágok 3D-ben és Macskafogó digitális felújított változatát néztem meg a mozikban

 

2018. OKTÓBER:

-A Hungexpoban Budapest Music Expo volt látható
-Elmentem a Asia centeren, melyet egy tombolajátékon nyertem meg
-Részt vettem az Őszi darulesen, ami egy csoporttal részt vettem

 

2018. NOVEMBER:

-A Nem Adom Fel kávézóba halloween-party-t tartottak meg. Kézműves foglalkozás, Bingo, jelmezverseny és Coco című animációs film volt a kávézón belül. A jelmezversenyen 1. helyezést értem el.
-Részt vettem a Mozdulj közhasznú egyesület által divatbemutatón.

 

2018. DECEMBER:

-Felléptem a kórustársaimmal, amelyet a Nemzeti színházban rendezték meg. Az est sztárvendége volt a Parno Graszt, Agárdi Szilvia, és Ricco és Claudia
-Felléptem a kórustársaimmal a Keresztelő Szent János-templomban , amely adventi koncerttel kedveskedtünk. Ám fellépés előtt eltévedtem. Ami a mondás tartott: Minden út, Rómába vezet!
-Karácsony előtt a Diótörő fesztiválon léptünk fel a színház előtti színpadon.
-Különleges napjaim voltak a két ünnep között, először a Kakas étterembe ettem a Nem Adom Fel társasággal, majd a negyedével mentem a Bok csarnokba megnézni az Álomutazót, ami nagyon tetszett :)

Vajon mit hoz ez az új év? Nem tudom előre, viszont érzem, hogy az is eléggé tartalmas lesz. Talán az újesztendő sokkal jobban alakul, mint az idei. Minden kiderül.

 435456.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr9114524106

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása