Cicus blogja

Utazás motorcsónakkal

2018. július 02. - Anita cicus

A Visegrádi Csoport 2017-2018. évi magyar elnökség évének záróeseménye zajlodó V4 évadzáró egy egész napos rendezvénysorozat tartotta, mely két helyszínen és az őket összekötő Dunán zajlik június 30-án a MÜPA és a Várkert előtt.

475.jpeg

A MÜPA és a Várkert előtt reggel 10 órától egész nap ingyenes programok lettek: a gyermeknek bábkészítés, mesejátékok, az egész családnak számtalan izgalom, gasztrokulturális kínálat és beszélgetések, irodalmi ízelítők, koncertek széles választéka és filmvetítés, valamint hangszerkészítő workshop várta az érdeklődőket, melyet a V4 országok kulturális kincseiből állítottak össze.

 

A MÜPA és a Várkert Bazár között egész nap ingyenes hajójárat és motorcsónak szállította a fesztiválozókat a V4 Évadzáró Ünnep alkalmából. Sikerült nagyon szép pillanatokat lekapnom, amióta gyerekkoromba séta hajókázni mentem Balatonon a családommal. Mindezektől függetlenül csodálatos új videót alkottam motorcsónakázásról, amelyet most megmutatok:

 

Arra gondoltam, hogy elsétálok a kedvenc helyemre, a Müpa felé. Ott is csodálatos látvány fogadott. Mivel odaértem a hangszer simogatóba, így elhatároztam, hogy új hangszereket ismerkedek. Tovább indultam, egyenesen a Müpába pihenni 5-10 percet. Meglepő volt ennyit szünetelni. Valóságos, időközben tettem egy nagy kört ebben a fűtött levegőben. Úgy döntöttem, hogy szép lassan visszaballagok újra motorcsónakkal. Mivel útközben a yacht a Petőfi,a Szabadság és az Erzsébet híd alatt robog. Látni lehet az A38 hajót, ami a Budai hídfőjén található, A Bálnát, mely a Pesti hídfőjénél van. Láthattam a Belvárosi Nagyboldogasszony Főplébánia templomot, ahol a Március 15.-e térnél található, és nemrég vettem észre a Zsófia hajót is. :)

20180630_143104_masolata.jpg

Hosszú forgalom után végállomás következett, miután a két hajó felszállította 1 órás sétahajóra illetve Müpa felé. A yachtozás után lassan tudtam haladni a kikötőből. Annyira azért nem kell korlátozni az embert! Persze, hogy lassan haladt mindenki, hogy ők is motorcsónakozhassanak.Örültem, hogy megörökíthettem a motorcsónakozásba elgondolkodtató pillanatait.  

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr6214086897

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása