Cicus blogja

Gyermeknapi bolyongásaim

2018. május 28. - Anita cicus

Szeretem a gyermeknapot. Ami nagyon megtetszik azt többször is körbejárom mi folyik a városon belül. Nagy divat a május utolsó napja. Bizonyára minden szülő tudja, hogy a gyerekek nagy napja jön, hiszen játék és szórakozás a főszerep.  Gyermeknapon különböző helyeken voltam hétvégeként. Most ne is a Városligeti élményekről mesélek, mert nagyon régen lezajlottak. Nagyon sok élményekkel gazdagodtam!

fb-3-1024x768.jpg

sghhh.jpg

 

 

 

 

 

 

Elsősorban, a Nestlé Fitbalancre-ra mentem szombat délelőtt, mely a Budapest Sportarénában volt. Sok ember ment el, és azon belül szinte tele volt a színpad rész, és kirakatokkal, amelyet máshova rendeztek át. Eredetileg a nagyszínpad ott szokott lenni, ahol volt. Meglepődtem, hogy a kirakatok új helyre tették. Körforgásszerűen mentem el, ami egy idő után gyalogpadon kezdtem sportolni. Nagyon izzadtam és ilyenkor edzéskor fontos a rendszeres folyadékbevitel. Ezután muszáj volt vizet innom és megettem olyanokat, ahol lehetett kóstolni (csoki, müzli,hús...stb). Kb. 15 percet pihentem, majd a kerékpárhoz mentem. Nagyon jó volt! Azt gondoltam kényelmes edzés lesz, ám egyre nehezebbek lettek a gyakorlatok. Már majdnem 45 perces volt a gyakorlat. Tuti használni fogok legközelebb is. Az utóbbit a többi edzésen nem próbáltam ki, hisz megmutattam mindazt, amit fontosnak tartok.
Szombat délután kisminkelve mentem el a Millenáris parkba, mely Barna meghívta engem és a többi kórustársaimat, hogy Nem Adom Fel dalokat énekeljek. A Millenáris parkba beérve volt időm körülnézni. Lefotóztam magamat, de a legjobb barátommal Janival együtt is készítettünk egy közös fotót. Színpadhoz érve felkészültem két furulyával, hogy eljátszhassam a Lelked másik oldalán című furulyaszólamát. De mikor elkezdődött a show, a megszokott NAF dalokkal eltérően énekeltünk pörgős dalokat. Kérdés: De hol a Lelked másik oldalán című dal? Válasz: Nem fért be az előadásunkban! Kicsit kevésnek találom, hogy nem jutott be erre a dalra, amire felkészültem volna. Barna őszinte szavait én elnézném az egészet, ha reagálna, hogy én mire vagyok képes furulyámmal és nemcsak éneklésemmel. Azt meg kell mondanom, hogy nagyon jó volt a szombat, de tanulságos volt.

tn_20713.jpg

Vasárnap délelőtt elmentem Népligetbe az Aldi Női futógálára. Kissé nehéz volt elmenni, de végre meg is találtam hol van pontosan. Nekiláttam bemelegítésnek, mely Béres Alexandra tartotta. Muszáj volt, mert nem akartam, hogy kárba vesszen az eddigi csalódások során. Végül megtörtént a bemelegítés csak kicsit másképpen. Kezdett jobban melegedni az idő, amióta kocogva futottam a Népliget körül. Nem is csodálkozom ezen, de a lényeg, hogy ismét nekivágtam a futásnak, mely erőt adott nekem. Olyan helyen futottam, ahol gyerekkoromban még nem vittek soha. A futásom eredménye: 22:20! Nagyon jólesett a délelőtti futás. Azt egész 2,5 km-t jól bírtam. Nem volt semmi baj. A futásom után jártam kisebb-nagyobb sátrakba, melyek mindenféle apróságokba botlottam, de ott mindössze negyedórát töltöttem.
Vasárnap délután úgy döntöttem, hogy nem megyek haza, hanem kisétálok a Bikás parkba. 4-es metrón szálltam le , így aztán gyalogoltam egyet. Sokan voltak nagyon! Gondoltam magamban és ez a tikkasztó hőség egyre komolyabbá vált. Egész nap totál kiizzadtam, és elég hamar elfáradtam. Folyamatosan ittam az ásványvizet, mert szükségem volt rá. Így a meleg májusi végi időszakban nem annyira esik jól. Egyre erőteljesebben fiatalodik vissza a környezet. Jártam végig minden kirakatokat, de a hőség rosszabb lett, korábban indultam haza, hogy kipihenjem fáradalmaim.

Sok minden történt velem az utóbbi időben, amely tanulságos is, de kibírhatóan éreztem csak magam, de hogy odafigyeljek erre, arra, hogy ne történjen velem május vége felé.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4514009242

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása