Cicus blogja

Kiss Barna - Dallamos Villamos (VÉLEMÉNY)

2017. október 03. - Anita cicus

Amikor nyáron megtudtam, hogy ez lesz a klipforgatás, nagyon érdekelni kezdett a dolog. Ez örömmel töltött el, viszont nem akarom elkiabálni. Voltak csalódottságaim, hogy kik lettek statiszták ebben a klipben, hisz természetes dolog ez nálam. Muszáj jobban figyelnem a környezetemre, és saját magamra. Kicsit sok volt nekem egyszerre, mert eléggé tűzött a nap és ráadásul fáradt voltam a végén. Nem voltak sokan, de azért jó volt a hangulat. Örülnék annak, ha én is a statiszták közé tartoznék, mert sokkal boldogabb lennék a barátaimmal. Én, mint auti/epis lány boldog szeretnék lenni a klipekben, mert még jobban készült volna el, mint a régen a Nem Adom Fel dalban!
Meg kell mondanom nagyon jó volt a klipkészítés, és maga klip is!
Akadt azonban néhány olyan poén, ami érdemes tudni az UV villamosról és a maga Barna Villon dalairól.

 A kapcsolat "bearanyozza"

Köztem és Barna közötti baráti kapcsolatunk kissé átalakul, de bízom abban, hogy tartós lesz. Az auti/epis kapcsolatos dolgokról nem beszélek vele, mert már vannak barátaim, akik számítanak a segítségemre. Sokszor eszembe jutnak olyan pillanatok, amikor megbántottam őt, pedig nem tehettek róla. Ez olyan, mintha utálna engem, de belegondolni is rossz, ezért továbbra is gondot okoz a kezdeményezés. Nem akartam ráerőszakolni őt, hogy miért nem vesz fel engem a Nem Adom Fel zenekarába. Úgy gondolom az is rossz, ha csak megpróbálom a kapcsolatteremtést, ahogy az is, ha meg se próbálom, mert félek, hogy kitalálja milyen elvárásai lesznek velem szemben. A Nem Adom Fel alapítványban voltak tagok, akikkel szívesen kerültem volna baráti kapcsolatba. Ők mind eltávoztak az közösségiből.

Az akkori és a jelenlegi villamos

 

Mikor kicsi gyermek voltam, akkor még a nagymamámmal együtt utaztam ezen a villamossal. A mostani 3-s villamos útvonalán (a régi 13-s villamos) mentem Pesterzsébet felé. Annak idején a Gubacsi út és az Örs Vezér tere között közlekedett, és fel-le ugrálva döcögött a síneken, vonyító zajjal. Légfékes UV-k, régi paravánfalak, és működő jelzők, az az igazi nosztalgia, és ezt a BKV-nak köszönhetően utaztam a járművön! Ma mindez már nagyon-nagyon messze van, pedig alig több, mint 21 éve volt, hogy utasokat vitte. Sajnos ezt leszámítva ahogy egyre nőttem, mert a jövő korszaka következett. Ahogy fejlődött a technika, akkor több közlekedési járművek jöttek más országból. Az UV villamosokat leselejteztették őket, akár 1-2 villamost ünnepnapokra akár a rendezvények alatt is vitte Budapesten keresztül. 7 évvel ezelőtt a Magyar Dal Napja beharangozó eseményeként először indult útjára a Dallamos Villamos. A rendhagyó járaton élő zene mellett utazhatott a nagyközönség egy egész délutánon keresztül, megismerkedve a fiatal tehetséges zenekarokkal, s köztünk Kiss Barna zenekara is. Mindenki legnagyobb örömére azóta is minden évben sínre lép ez a szokatlan járat, melyről ez a kis hangulatjelentés is szól. Érdemes a zene kultúráját megismernie, mert nem azért mert szép, hanem azért, mert líraikus, és meg van benne egy nagy csattanás. Mindig van újdonság és van miből válogatni Villon dalaiból. 

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr7412924675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása