Cicus blogja

Sportolj ma a Decathlonnal!

2017. augusztus 31. - Anita cicus

summer_breaks.jpg

Múlt hét szombaton a Nyugati téren voltam, ahol változatos sport programokkal, előadásokkal, valamint technikai és motivációs tanácsokkal vártak az sportrajongókat és érdeklődőket. Reggel 10:00-ra értem be a 4-6-os villamossal, amikor elkezdődött a nagy esemény. Hogy pontosan mi történt: Ez a programra való részvétel ingyenes volt, de helyszíni regisztrációhoz kötött! Kipróbálhattam legalább 4 különböző sportágat! A kézilabdázással eléggé bénán dobtam, majd következett a futás, ami 5 percet kell futnom egy futópadon, és utána jött a kerékpározás.
De a lényeg az, hogy olyan színpadi programokban vettem részt, amiben szívesen csatlakoztam mozogni Decathlon embereivel.
A jógázás alatt eszembe jutott a múlt évi Eisberg Fittbalance esemény, mely én is részese voltam. Egyrészt testi-lelki sérülés hamar elmúlik számomra, másrészt az érzelmi világom nagyon derűs és kellemes, ezért nem akartam, hogy a szörnyű emlékek ezt megfertőzzék! Szerencsém volt, hogy kaptam egy szabad helyet, hogy kimeditáljam magam, mint Shifu mester a Kung Fu Pandából.
A tornát egy különféle köredzést tartott egy fiatal személyi edző, aki olyan gyakorlatokat adott nekem, amit megtudnám csinálni. De vannak olyan gyakorlatok, ami nem igazán hajtom végre a mozdulatokat. Ez olyan, mint az iskolában, amiben végre kell hajtani például egy tigrisbukfencet! A medicinlabdával 20 mp-ig tartani nagyon nehéz, főleg 2 kilóval. Ki tudtam bírni a tartást, de ilyen 30-40 fokos hőségben borzasztó volt.
A sátorban állva eszembe jutott olyan joga tornás DVD, mely hasonló mozdulatokat adtak elő, amiben láttam. Sokszor ez előfordul ez nekem, hogy egy kicsit elképzelődöm! 

Mikor megvettem a DVD-t

Indulás előtt elmentem a Nyugati téri McDonald's-ban, hogy megegyek csibeburgert és csokis Mcfrezeet.
Eszembe jutott az az emlék, amikor először megismerkedtem a Music FM sztárjaival, és mindenféle ajándékokat nyertem. Most barátból ellenséggé váltak. Hogy miért? Én erre nem részletezem, csak annyit, hogy nagyon megbántottak engem, mint a sok primitív NT (NT: Neurotipikus személyek, kik nem élnek autizmussal). Én őszinte szívből megesküdtem, hogy soha többé nem találkozok velük.
A Decathlon sorsoláson augusztus vége felé nyertem. Nyereményem egy Decathlon ajándékkártya, amellyel bármelyik üzletekben válthatom be.
Fáradt voltam, örültem, hogy jól éreztem magam, s remélem, hogy a következő hétvégén ilyen hasonló sportnapok lesznek!

Színpadi programok, amely minden jogot fenntartották:

10:00 – 10:30 – Kezdő Jóga
10:30 – 10:45 – Előadás: A jóga szerepe életünkben; tesi- és lelki jótékony hatásai
11:00 – 11:30 – Köredzés
11:30 – 11:45 – Előadás: Kinek javasolt, miért jó?
12:00 – 12:30 – Gerincjóga
12:30 – 12:45 – Előadás: Az ülő munka káros hatásai
14:00 – 14:30 – Zsírégető edzés
14:30 – 15:00 – Elődadás: Az aerob és anerob edzés
17:00 – 17:30 – Kalenji futókör bemutatkozik
18:00 – Nyereményjáték sorsolás

 

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5312792008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása