Cicus blogja

Tropicariumi séta Ricsiékkel

2024. január 16. - Anita cicus

Ricsivel közösen megbeszéltünk egy adott programot, és elhatároztam, hogy elmenjek erre a egzotikus állatkertbe. Az újévi botrány után ez a séta elengedhetetlenül szükséges volt. Egy csodálatos helyszínen találtam magam, mintha repültem volna a gyerekkoromba, ahol legelőször a szüleimmel voltam. A várakozásom kellemetlen volt, mert 1 órát töltöttem a Camponában, de a képek miatt megérte fotózni az állatokat.
Ricsin kívül megismerte a testvérét, Zolit, aki szintúgy autista. Elmeséltem neki, hogy mikor kezdődött az első barátságunk. Zoli nagyon kedves és vagány srác.

100_0151.JPG

A Tropicarium egy olyan állatkert, amely 2000. május 26-án nyitotta meg. Fő attrakciója Közép-Európa egyik legnagyobb tengeri akváriuma, amely felvonultatja az édesvizek halvilágát, beleértve a hazai faunát is, a trópusi élővilágát és a tengerek fajgazdagságát is. Összesen 7 cápa, további 400 halfaj és több tucatnyi trópusi állat csodálható meg.

100_0163.JPG

100_0158.JPG

100_0170.JPG

Ötlete egy Svédországban élő magyar üzletember, Farkasdi Károly nevéhez fűződik. Ő és családja fejlesztette ki és valósította meg 1990-ben Kolmårdenben, és 2000-ben Budapesten azt az egyedülálló tartalmat, melyet a Tropicarium képvisel.
Az állatkert bemutatja az édesvizek halvilágát, beleértve a hazai faunát is, a trópusok élővilágát és a tengerek hihetetlen fajgazdagságát is. A több száz állatfaj 8 teremben csodálható meg, olyan kivételes lehetőségekkel, mint a rájasimogatás és a trópusi eső.

100_0153.JPG

100_0177.JPG

100_0192.JPG

100_0228.JPG
Érdekesség, hogy 2001-ben az RTL klub Kölyök klubja végig járta a Tropicariumot, így megannyi élményéket hozta a gyerekeket.

100_0164.JPG

Látogatás után Zoli, elíisérte engem a Népligetig és onnan haza. 
Meg voltam elégedve magammal, de felszabadultabb voltam és szabad. Könnyedén, mint anno. Az, hogy némely esetben kicsit zavarban voltam, nem lehet ezen változtatni. Nagy dolgot tettem, hogy újabb programot átélhessek. Ricsi és én képesek vagyunk együttműködni, és ha kell segítünk egymásnak.  De max. barátság lesz közöttünk.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr4618304341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása