Elsöprő sikert aratott a látogatók körében az Aeropark hétvégén tartott országos Múzeumok Éjszakája.Különleges járművek, pilóták és utaskísérők, tematikus séták, légiutas-kísérő programok, guruló repteres oldtimer járművek és még sok meglepetés várta a látogatókat ezen az estén!
A repülőmúzeumban kiállított repülőgépek fedélzetén neves magyar repülőgép-kapitányok mondták el, hogyan működnek az utasszállítók, milyenek a pilótafülkék és a földi kiszolgáló eszközök. A repülőgépek mellett látványos bemutatókat tartottak a repülőtéri mentők, a tűzszerészek és a katasztrófavédelmi szakemberek.
De ahogy Horst Fuchs is mondaná, ez még mind semmi! Kicsapó lángnyelvek, füst, és velőtrázó hanghatások. Csillagmotorok muzsikája töltötte be óráról órára az Aeropark területét. Felváltva durrantottak be a Kamov 26-os kukacbombázó helikopterünk motorját, és egy An-2-es repülőgép 1000 lóerős erőforrását (AS62) Török József gyűjtő jóvoltából.
11 repülőgép és 3 helikopter található az Aeroparkban. Persze tudhattam, hogyan változott a repülés világa a 40-es évektől az ezredfordulóig! Milyen feladatik voltak a pilótáknak a Li-2-esen, és hogyan kellett repülni a legendás Tu-134-essel vagy a Nagytuskóval, a Tu-154-essel. Ez mind megtudtam hallgatni a nyugdíjas pilótáktól és a rendszeresen dolgozó stewardess hölgyektől.
Ez nekem a szórakozás! Néha bulizós hangulatba érzem magam.
Amikor fiatal voltam, nagyon féltem a repülőktől, most szeretem őket, mint a saját kabaláimat. Mikor itt lakom Rákosmentén, akkor tudom azt, hogy Ferihegyi repülőtér ott van a közelbe, úgy hogy folyamatosan fel és leszállnak.
Észre se vettem, de elmúlt az idő, ezért a busz egyenesen hazavitte engem. Vágyódtam hazafelé. Siettem is, mert apám nagyon gondolt rám. Videó is elkészült erről, mely már elérhető a youtube csatornámon.