Cicus blogja

MIT JELENT SZÁMODRA A JELTÁNC? 2020

2020. december 13. - Anita cicus
December 6-a reggel böngészgettem a neten, és pont az eredményhirdetést olvastam. Sajnos elkeseredve éreztem magam, hogy nem nyertem a pályázatot. Ám tartogatott némi meglepetést: Napsugár Anna a privát üzenetben leírta, hogy valóban megnyertem, de nyilvánosan nem akarta elárulni az eredményhirdetés alatt. Azt mondta, hogy úgy írtam róla, amilyen ő, és mennyire szeret engem! Örültem a sorainak, fellelkesültem. Nagyon elérzékenyültem, mert sok energiával töltöttem fel. Azért, mert tetszett neki az, hogy Anna és a jeltáncával kapcsolatban költöttem a verset.
Most délelőtt elmentem a Bazilika előtt, hogy Anna személyesen átadhassa a díjat. Nyertem kupát és oklevelet, amely a Nemzetközi Virtuális 2. Jeltánc pályázat Mikulás különdíjasa lettem.
131442593_800823247162771_7003552534996373418_n.jpg

Napsugár Anna alábbiakat kérdezett tőlem!
 

Hány éve milyen rendezvényen találkoztál először a jeltánccal, és milyen hatással volt rád, mikor láttad az előadást

-A 2011-es Jobb velünk a Világ Arénás koncerten láttam őt először, de személyesen 2014-ben ismerkedtem vele a Petrik Lajos Gimnáziumba, amikor a Nem Adom Fel alapítvány reklám forgatást hirdettek. Ő még a Nem Adom Fel alapítvány tagja volt, ám idő-időre kilépett és önálló útra ment. Volt egy pillanat, mikor félre értetünk egymást, de a megbocsájtás nagy felelősséggel jár. Olyan érzés, hogy csak az tudja átélni szívből, akiknek lelke van és érzelme.

Mi inspirált a Napsugaras versed megírására?

-Csak is pontosan oda figyelek egy adott ,,témában". Ha ő róla van szó, akkor gondolkozom, ábrándozom, s ha megvan akkor nekilátok hozzá. Olyan, mint egy szerelmes vers, csak barátság extrákkal. Napsugár Anna valóban egy tündéri előadó, aki megtalálja a csillagot az égen!

Mit jelentett számodra ez a jeltánc pályázat?

-Fontos számomra, mint a többi. A küzdelmeimet le tudtam győzni és ebben szerzett lelkületet mihamarabb értem célhoz. Ezért fontos, hogy elhiggyem magamról, hogy ne adjak fel!

Volt-e már közös projekted Annával ha igen milyen érzés volt vele együtt színpadra lépni?

-Nem! De nagyon szeretnék közös fellépést Annával.
Visszaemlékszem, mikor a 2014-es Szeptember feszten felbukkant Anna, s a színpadon jeltáncolt, én a Never Give Up Gospel kórussal együtt énekeltem a színpad szélén.

Mi a jövő terved?

-Rengeteg terveim vannak a jövőben! Az idén sajnos közbeszólt a koronavírus!
A kórussal tanulom az énekeket, ami fontosak a fellépésekre. Én az ALT szólamba tartozom, és a furulyázást kell még gyakorolnom! Tehát a zene a lélek gyógyítása.
Ha az alapítvány nem hív meg, akkor olyan eseményekre megyek hétvégenként, ahol sztárokkal együtt fényképezgettek fellépésük után, modellkedek vagy fotózáson veszek részt, otthon blogozok. De továbbra is írok verseket, akkor is, ha álomvilágba vagyok. Méghozzá úgy hogy közben a valóságban is maradjak.

Interjú: Napsugár Anna

 
131088946_4125481734151658_4735450538134537152_o.jpg
Fáradtan jöttem haza és ráadásul még készülnöm kellett az utolsó munkanapomra. Büszke vagyok magamra és az eddigi sikereimre. Tanulnom kell tovább, hogy csiszolgassak még magamon, vagyis korszerűbbé szeretném tenni magam a jövőben. Erre törekszem. rettentően boldog vagyok a sikernapomra, Ezt nem fogom elrontani, mint a többi tehetségeimet.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr8816336130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása