Cicus blogja

Asia Gasztrofesztivál

2018. október 17. - Anita cicus

Finom falatok, koncertek, vidámság – Újra várt az Asia center Gasztronómiai Fesztiválja!
Az AsiaCenter október 14-én, vasárnap rendezték meg a 3. Asia GasztroFesztivált, ahol a már megszokott módon egész nap ingyenes programokkal várták az érdeklődőket. Nem csak az ázsiai ízek kedvelőinek látogattak meg, hiszen a kóstolók és látványkonyhai bemutatók mellett koncertek, nyeremények és változatos családi programok tették felejthetetlenné a hét utolsó napját.

 1_3.jpg

 

A fakanalat és a program vezetését Rákóczi Ferenc (Rádió 1 műsorvezetője) tartotta kézben, hiszen az volt a leghangulatosabb szakasza az előadásnak, amikor kezdődik a műsor, akkor az ember érezze jól magát és ne éljen totál mereven.
A nagyszínpadon bohóckodott Ricsi Bohóc, s későn délután a Kifli Zenekar szórakoztatta a gyerekeket kedvenc slágereit, este pedig Király Viktor koncertjén táncolhatta le a közönséget.
Az est fináléja csodás tűzijátékban gyönyörködhettek.
A gasztro színpadán Sushi Sei chef kezdte sushit készíteni,
majd Tamási Zoli chef & Vastag Tamás kínai ételt varázsolta, valamint Jancsa Jani japán hamburert készítette, Gáspár Bea és Marton Adrienn újabb kínai ételt alkottak, és 17 órakor a Wossala Rozina és Jókuti András koreai ételeket készítettek a közönségnek.


Véleményem:

Volt egy csomó ázsiai ételek, melyekért valósággal rajongok. A legfinomabb a tavaszi tekercs volt!
Az Üvegtészta pirított csirkével, a kínai rablóhús, illetve a Mangós vaníliás tápiókapuding volt még nálam a vezető ízek. Ettem Japán hamburgert is, melyhez Jancsa Jani készítette el a gasztro színpadon.
A sushi kivételével (hiszen betároztam a kedvencem) természetesen éltem a lehetőségekkel és szinte mindenből ettem. Olyan ízeket is megkóstoltam, amelyeket még sosem ettem.
Picit túlzásba vittem az evést, pedig ez ilyenkor természetes. Annyi fincsiség volt, hogy mindből enni akartam. Nem vagyok ehhez hozzászokva, megvallom.

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr114307057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása