Cicus blogja

Anyák napi operett és musical gála a Kőrősi Kultúrális Központban

2023. május 10. - Anita cicus

fb-jegyx1-anyak-web--002-_1677675020.jpg

Anyák napja tiszteletére a Kőrősi Kultúráris Központban (akkori nevén: Pataky művelődési ház) legszebb musical és operett dalai csendültek fel. Olyan neves előadók énekeltek, mint Tunyogi Bernadett, Nyertes Zsuzsa, Fogarassy Bernadett, Zalay Lídia, Fritz Éva, Czető Roland és Egyházi Géza.

Áprilisban ugyan elővételeben vettem a Fergetes látogatás c. színházi előadás mellé. Ám a színházi jegy elfogyott. De szerencsére egy egyén nem tudott eljönni az előadásra, így hamar megvettem. 

20230507_150352.jpg

Szinte hátul voltam a színpad felé. Az előadás 15:00-kor kezdődött el, 2 részes volt.

Ezek a számok mentek:

1. Halász Judit: Boldog születésnapot

2. Hair: Jó reggelt napfény

3. La Mancha lovagja: Álom

4. Szécsi Pál: Csak egy tánc volt

5. Rómeó és Júlia: Szívből szeretni

6. Bodrogi Gyula & Voith Ági: Jamaicai trombitás

7. Ruttkai Éva: Az én mamám

8. Az Operaház Fantomja: Csak Ennyit Kérek Én

9. Andrea Bocceli: Time To Say Goodbye

10. Aradszky László: Nemcsak húszévesekké a világ

11. Abba egyveleg

12. Fame: Fény

13. Kuplék (Legyen a Horváth kertben Budán, János legyen fennt a János hegyen, Éjjel az omnibusz tetején, Hétre ma várom a Nemzetinél, Jöjjön ki Óbudára, Inni jó)

14. A Csárdáskirálynő - Húzzad csak kivilágos virradatig

15. Kovács Kati: Úgy szeretném meghálálni

20230507_172119.jpg

Nagyon élveztem a vasárnap délutáni koncertet, de ennél picit többet vártam tőle. (Lehetne A padlásból egy dal akár az Elfújta a szélből is) Azt hozzá kell tennem, hogy sokkal jobban tetszett nekem, mint a többi ingyenes koncertek.

20230507_173749.jpg

Szerencsés voltam, mert tudtam hova kell menni selfiezni. Tisztességesen kivártam mikor jön ki az öltözőből Czető Roland. Olyan szinkronhangokat kölcsönzött, mint Peter Shepherd a Jumanji rajzfilmből vagy Chase a Mancs őrjáratból. Mosolyogva megköszöntem. Jólesett nagyon!


Nagyon sok koncertre és előadásokra sikerült eljutnom és igen, vannak még olyan előadók, akiknél tudom, hogy soha nem jutok ki a koncertjeikre. Pl. Hollywoodi színészek.
Bosszant, hogy az Arénás koncertek, Sziget fesztivál jegyek... stb piszkosul drágák. Ezért is veszek 1000 Ft-tól 10.000 Ft-ig egy darab jegyet kedvezményesen. Egy koncert drágán nem nagyon ér meg. A koncertes élmények felejthetetlenek és szépek. Persze vannak még olyan koncertek és előadások, amelyek nincsenek meg. Idővel, ha lesz rá lehetőségem lecsapok rájuk. 

A bejegyzés trackback címe:

https://cicusblogja.blog.hu/api/trackback/id/tr5518121076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása