A mostanában történő nehéz időszakomban újra elkezdett sütni a nap. Velem együtt az időjárás is tavaszias lett. Úgy döntöttem, hogy megosztom a múltkori örömteli pillanatát.
Visszatértem a Hungexpoba, aminek a héten Brand tester volt az esemény. A családi márkatesztelő élményparknak az a célja, hogy a reklámok életre keljenek. Hihetetlen lehetőségek nyílnak meg előttünk: sorra kipróbálhatjuk a kedvenc márkáink legújabb termékeit, szolgáltatásait egy időben, egy helyen, egy látványos, magával ragadó élményparkban, 10 különböző tematikájú parkrészen, 100 élményszigeten. Közben megismerhetjük a legizgalmasabb innovációkat, interaktív kalandok vártak, értékelhetjük a teszteléseinket.
A park a leginteraktívabb rendezvények világát idézte: 150 izgalmas márkával, fontos kezdeményezésekkel ismerkedhetjük meg közelebbről felnőttek és gyerekek egyaránt. MINDEN élménysziget egy vagy több értékes termék-,és szolgáltatás tesztjét, legyen szó a legokosabb okostelefonról, hibrid autóról, repülős oktatásról, szépség-,egészség szolgáltatásokról, high-tech élményekről, sportokról vagy gasztró kalandokról.
Képzeljük azt, hogy végre nem csak a reklámoktól kell meggyőzve éreznem magam, mert minden termék és szolgáltatás KIPRÓBÁLHATÓVÁ VÁLIK, mielőtt megvenném, ha lenne rám pénzem!
Örültem, hogy kellemes élményben volt részem. Elvileg tavaszt mondanak a hétvégére. Emiatt múltkor azért tették vasárnapra, mert Március 10 -én munkanap volt, mivel a március 16-i nap péntekre esik. 15-e pedig Nemzeti ünnep. Nem értem mit dolgoztatják le az emberekkel munkanapokat. Sosem értettem egyet ezzel a hülyeséggel! Ha adódnak munkanapok azoknak örülni kell és kiélvezni. Nem mindig adatik meg ez.
Íme most már a Cicus vlog 5. része,amely a Brand tester eseménye voltam szemtanúja!
A mai nap hatására jobban lettem. Igyekszem ezt fenntartani, mert nem hagyom el magam. Adódnak hullámvölgyek, melyek sajnos előfordulnak. Ez a jelenlegi komolyabb, mert összetett problémákról van szó. Bízom abban, hogy idővel rendeződnek a soraim.